onsdag 3. februar 2010

Alle uker og dager blir ikke helt som planlagt...

..og bra er kanskje det:) Har du en middagsplan for uka? Hvis jeg går i butikken etter jobb med det mål for øyet å handle middag, da finnes det ikke fantasi! Det er 3 mulige retter....spagetti, pølser eller pannekaker... DERFOR må jeg planlegge menyen for uka:) Men denne uken ble det ikke som planlagt. Dagene ble anderledes og handlelysten uteble...

Mandag var jeg på Rena og studerte, vesla spiste middag hos besteforeldre og josse-bosse spiste rester:) I går spiste vi fiskegratengen vi skulle hatt forrig uke, og siden ingen hadde orket å handle enda denne uken, ja da ble det makkaronistuing uten hvit saus...eh...det er vel strengt tatt bare makkaroni igjen da...men med litt ekstra ost på toppen smakte det slett ikke verst:)

I dag var det også tomt kjøleskap og lang arbeidsdag, far ble ansvarlig for middagen - ferdigpizza og hjemmelaget lapskaus ventet ... Tja, slett ikke verst det heller:)

Denne uken blir ikke som planlagt i menyen for vårt vedkommende ...Vi får se da, i morra - nå er iallefall kjøleskapet fylt opp og kyllingen ligger klar i kjøleskapet! Mens jeg var i butikken og handlet, lå far på sofaen og slappet av mens brødene sto i ovnen og stekte....og stekte...og stekte litt til...ja, ja, litt svinn må man regne med:) Jeg hadde helt glemt at det stod brød i ovnen når jeg dro, men det var rart at ikke de hjemme kjente lukten?! De er iallefall ikke rå inni:)

Deilig å ta dagene som de kommer også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

For å få lagt til kommentar må du huske å velge profil under. Hvis du ikke har noen profil og velger "anonym" så er det hyggelig om du skriver navnet ditt under!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails