tirsdag 23. mars 2010

EN FANTASTISK OPPLEVELSE! Denne teen må nytes :-*

Dette er det beste tipset jeg har fått på lenge!
Det måtte bare et ekstra blogginnlegg til! FORDI DERE FORTJENER DET!
Denne teen! DOBBELT NAM!!
Dette har vært en fantastisk deilig dag!
Jobb, handle i en delikat matbutikk, nye ideer til kos, tilberede ny og spennende mat, lage knekkebrød
og
SLAPPE AV HJEMME MED FAMILIEN!
Til en kopp te
(som du gjerne bare kan fylle på varmt vann og honning i når det er tomt)
2 skiver sitron
2 skiver ingefær
2 ts honning (jeg brukte flytende akasiehonning)
La de ligge i koppen mens du nyter
TAKK, Nina! Dette var helt nydelig!!!
Jeg tror jeg må lage meg en kopp til nå!!! NAM, NAM OG NAM!!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nästan lika dant tips/resept fick jag faktiskt av en kompis när jag var förkyld, och det funkade. Hon hadde i en hel pressad lime i stället för citronen. Fantastiskt gott :-)

    SvarSlett

For å få lagt til kommentar må du huske å velge profil under. Hvis du ikke har noen profil og velger "anonym" så er det hyggelig om du skriver navnet ditt under!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails