lørdag 6. mars 2010

Frokost hos Dølbakken

Det er alltid hyggelig med pådekt frokostbord og mye godt pålegg, men det blir kanskje oftest når man har gjester?!
Det blir i allefall litt ekstra hos oss da når vi har gjester i hus.
Jeg fikk et tips på jobben før helgen, dvs der ble det sagt at det nå ikke var uvanlig å kjøpe koldtbord til man får gjester. Da slipper man all pakking opp og ned av mat til hver bordsetting.
Jeg gjorde ikke det til vi fikk gjester, men jeg tenkte "det går vel an å lag sitt eget påleggsfat som lett kan tas ut og inn av kjøleskapet".
DET er kjekt! Da blir det mer tid til å sitte sammen med gjestene! DET liker jeg :) NYT!!
Gjester = mye kos :-* DET liker jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

For å få lagt til kommentar må du huske å velge profil under. Hvis du ikke har noen profil og velger "anonym" så er det hyggelig om du skriver navnet ditt under!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails