torsdag 11. mars 2010

Sitronpepret laks med rømme og fruktsalat

"Ååååå, det så godt ut mamma!!!"
Når man får slike kommentarer på maten man har laget, ja det synes i alle fall jeg er gøy :)
Og når entusiasmen er like stor når det spises - ja da er det enda morsommere!!
Jeg lager gjerne middag hver dag når gleden og fornøyelsen er så stor :-*

4 laksefileer i en ildfast form
krydre med sitronpepper
ha over ca 1/2 boks rømme (jeg foretrekker lett)

stek i ovnen på 200 grader i ca 10 min

2 epler
2 kiwi
ca 15 druer
1 boks hermetiske mandariner
1 boks ananas
Kuttes i små biter og blandes

Jeg serverer med mandelpoteter. Kanskje du ville brukt noe annet?!

2 kommentarer:

  1. Man får som fortjent, sjekk melding til deg øverst på bloggen min. Har noe til deg. :-)

    SvarSlett
  2. Detta lät spennande :-) se vad man kan missa en helg på fjällen.

    SvarSlett

For å få lagt til kommentar må du huske å velge profil under. Hvis du ikke har noen profil og velger "anonym" så er det hyggelig om du skriver navnet ditt under!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails