lørdag 7. november 2009

Inspirert av Julia/Julie...

Som ivrig nett-bruker og ivrig mat-lager lot jeg meg inspirere av Julia/Julie. Jeg vet ikke om fem-hundre-og-noen-retter på 365 dager er tingen for meg!? Men jeg er opptatt av god mat, matlaging og sunt kostholder, og er "mat og helse"-student....dette kan det kanskje blogges om?

Hva med daglige middagstips og oppskrifter til sunne og gode middager?

I dag holdt vi oss til god matkultur:) Entrecote med pommes frittes og god salat ca kl 2000. "Hva skal vi ha til middag?" er ikke et så åpent spørsmål som vi kanskje liker å tro! Vi har en god del uskrevne regler å forholde oss til...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

For å få lagt til kommentar må du huske å velge profil under. Hvis du ikke har noen profil og velger "anonym" så er det hyggelig om du skriver navnet ditt under!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails