søndag 8. november 2009

Ny uke, nye muligheter:) Her er ukas meny!

Oppskrifter og handlelister vil følge:
  • Mandag: rester etter den deilige farsdags-middagen:)
  • Tirsdag : helstekt ørret i folie med eple og agurksalat, ca 20 min (Nam!! Og det sikrer neste mandagsmiddag:))
  • Onsdag: tunfiskpita (dette har jeg aldri smakt før...spennende)
  • Torsdag: nudelsuppe med kjøttboller
  • Fredag: rakfisk (NamNam:):))
  • Lørdag: hjemmelaget lasagne (denne tar lang tid, men er virkelig verdt det! Ca 1 1/2 time)
  • Søndag: Woc med flatbiff og ris
  • Mandag: lettvint hjemmelaget fiskegrateng (den laget jeg på tirsdag samtidig med den helstekte ørreten).
Jeg synes det er veldig greit å ha klart mandagen uken etter før neste ukes meny settes opp! Da kan jeg ta en titt i tilbudsbladene og se om det er noe som frister:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

For å få lagt til kommentar må du huske å velge profil under. Hvis du ikke har noen profil og velger "anonym" så er det hyggelig om du skriver navnet ditt under!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails