søndag 24. januar 2010

Ny rytme på ukas meny...

Det er dumt å sitte på søndag å lage meny for uka når tilbudsbladene kommer på mandag. I morgen går jeg for ovnsbakt laks med eple- og agurksalat. På tirsdag legger jeg ut meny for tirsdag-mandag. Hvis det er noen tilbud jeg synes er gode, og som passer min gane, ja da vil nok det komme frem i menyen:) Hva skal du ha til middag i morgen? Hva hadde du forrige uke? Noen ideer til meg?


Ellers er min første mappeinnlevering dette semesteret å gjøre en rett/måltid sunnere. Jeg har tenkt å ta for meg "spagetti med kjøttsaus". Det er kanskje ikke så usunt, men det går fint an å berike det med kostfiber og flere vitaminer, og ikke minst redusere innholdet av mettet fett og transfett. Da vil det bli mer i tråd med helsemyndighetenes anbefalinger:) Følg med. Kanskje jeg kan teste det ut på deg?! Hvis du prøver det hjemme når jeg legger ut oppskriften, så kan du legge inn tilbakemeldinger og si om det ble til det bedre eller dårligere:) DET hadde vært supert og veldig morsomt når jeg skal skrive oppgaven!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

For å få lagt til kommentar må du huske å velge profil under. Hvis du ikke har noen profil og velger "anonym" så er det hyggelig om du skriver navnet ditt under!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails