torsdag 28. januar 2010

Thaikrydret uerfilet

Den beste fisken jeg har smakt?! Ja, det tror jeg! Med den marinaden på fisken ble det himmelsk! ....jeg kunne nok definitivt hatt litt mer spennende tilbehør, men det fungerte det også. Men det er kanskje ikke dette du lager en travel dag, det tok litt tid, 45-60 minutter.
Oppskriften ligger på eksportutvalget sine sider, men jeg hadde ikke alt som sto, der jeg manglet noe byttet jeg slik:



  • korianderfrø ble til korianderkrydder
  • limejuice ble til sitrondråper
  • ris ble til poteter
  • purre ble til løk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

For å få lagt til kommentar må du huske å velge profil under. Hvis du ikke har noen profil og velger "anonym" så er det hyggelig om du skriver navnet ditt under!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails